גליון מס 403 | תאריך 07/02/13 | מחיר גליון: ₪1.99 | מחיר באילת (ללא מע”מ: 1.27 ₪)

גוגל מחזקת את הפרסום במובייל על חשבון המפרסמים

עולם המובייל גדל ללא שליטה, וגוגל לא עומדים בקצב. בקרוב גוגל יעשו צעד גדול לסגירת הפערים, אפילו אם זה על חשבון המפרסמים הקטנים.

מאת: אור פז
עולם המובייל גדל בקצב מסחרר. כל יום מצטרפים אנשים רבים למהפכת הסמארטפונים וכיום כ20% מכלל החיפושים בגוגל מתבצעים ממכשירי המובייל! ואפילו בפעם הראשונה בהיסטוריה, חלה ירידה קלה בכמות החיפושים במחשבים השולחניים.
הבעיה העיקרית של גוגל היא שקצב הגידול  בחיפושים לא שווה לקצב הגידול ברווחים. מפרסמים רבים לא נותנים מספיק צומת לב לפרסום בשת המובייל וזה גורם לכך שהתחרות בפרסום במובייל תיהיה נמוכה יותר. מכיוון שתמחור הפרסום בגוגל נקבע לפי רמת התחרות, קליקים באדוורדס מובייל, שווים הרבה פחות מהערך האמיתי שלהם.
לכן גוגל יצאה במהלך מעניין שאמור להפנות את הגולשים לפרסם יותר במובייל ובכך להגדיל משמעותית את התחרות ולהגדיל את רווחיה.
"גוגל צפויה להרוויח עליה של מינימום 3% ברווחי החברה בעקבות המהלך"
default
אז איך גוגל תעשה את זה?
גוגל הצהירה שבמהלך השנה הקרובה היא תבצע שינוי "'קל" במבנה מערכת הפרסום שלה - Adword. עד עכשיו היה ניתן לבחור מראש עם רוצים קמפיין למחשבים נייחים או קמפיין למובייל. בקרוב גוגל תוריד את האפשרות הזו ותיצור מערכת אחת מאוחדת לקמפיין פרסום בכל רשת adwords כולל רשת המובייל, ורק תנתן למפרסמים אפשרות לבחור גובה ביד נפרד למובייל ולמחשב הנייח על כל ביטוי המקודם במערכת.
 
גוגל צפויה להרוויח עליה של מינימום 3% ברווחי החברה בעקבות המהלך, כמובן שהכסף הזה יגיע מהמפרסמים, מה שאומר שהמפרסמים יפסידו מהמהלך.
ומי יפגע יותר מכולם? אותם מפרסים שריכזו את רוב מאמצי הפרסום שלהם במובייל כנראה יהיו מופתעים מעומס התחרות והעליה הפתאומית במחירים.
 
כל עבודת הקידום נעשית תחת קורת גג אחת. עשרים מקצועני אינטרנט מחכים לשרת אתכם, הלקוח הבא שלנו.
ניתן לקבוע פגישת היכרות בטלפון 077-4306020 או ע"י מילוי טופס הצור קשר.