מאמרים מקצועיים בשיווק באינטרנט > עיצוב > עיצוב אתרים

עיצוב אתרים

הקמת אתרים, עיצוב אתרים, וקידום אתרים הם תהליכים המשפיעים באופן ישיר על הצלחת האתר. עיצוב אתרים הוא חלון הראווה המייצג את חברתך בעולם הווירטואלי. חלון ראווה זה משקף את עסקך וקובע את הרושם הראשוני, אך בשונה מחלון ראווה בקניון בו תוכל להתעמק ובמקרה הצורך להציץ בחנות ולהתרשם, בתחום הקמת אתרים באינטרנט עיצוב אתרים מחייב עיצוב מדויק, מקצועי ומכוון לקהל היעד אליו מיועד האתר.  עיצוב אתרים חייב להעביר את המסר הנכון ב- 7 שניות הראשונות בכניסה לאתר. הקמת אתר יחד עם קידום אתרים בגוגל ועיצוב נכון...

עיצוב אתרים הוא חלון הראווה המייצג את חברתך בעולם הווירטואלי.

חלון ראווה זה משקף את עסקך וקובע את הרושם הראשוני, אך בשונה מחלון ראווה בקניון בו תוכל להתעמק ובמקרה הצורך להציץ בחנות ולהתרשם, בתחום הקמת אתרים באינטרנט עיצוב אתרים מחייב עיצוב מדויק, מקצועי ומכוון לקהל היעד אליו מיועד האתר והחשוב ביותר עיצוב אתרים חייב להעביר את המסר הנכון ב- 7 שניות הראשונות בכניסה לאתר.
 

עיצוב אתרים מהווה שלב מרכזי בתהליך הקמת אתרים המחייב תכנון והתאמה מוקדמת לצרכי ומטרות האתר.

אפשרויות העיצוב הם רבות ומגוונות ויכולות להיות מרהיבות וגדושות בתמונות וסרטוני פלאש, אך האם הם מותאמות לצרכי האתר שלך?
האם עיצוב אתרים מסוג זה או אחר שבחרת עומדים בקריטריונים לצורכי קידום? האם העיצוב תואם ומשקף את אופי עסקך?
ככל שתשכיל להשקיע בבניית אתר ועיצוב יחדיו כחלק בלתי נפרד בתהליך הקמת אתר כך תחסוך בתהליכים מיותרים בהמשך המצריכים השקעה כספית נוספת.
 

מטרת עיצוב אתרים מעבר להיותם אסתטיים היא למשוך את תשומת לב הגולשים וליצור יחס המרה גבוה, כלומר מספר הקלקות וכניסות גבוה.

יחס המרה גבוה ייקבע את רף ההנעה לפעולה באתר. הנעה לפעולה יכולה להיות כל פעולה שחשובה לנו באתר והגדרנו אותה במטרות האתר. כגון: רכישות, יצירת קשר, שיתופי פעולה, אתר אינפורמטיבי המספק מיידע, מאמרים ועוד.
 
עיצוב אתרים מצליח הוא עיצוב המותאם לחוויות המשתמש. חווית המשתמש נגזרת מנראות האתר כגון: צבעים דומיננטיים, תוכן  סידור והדגשת המלל באתר. בחר עיצוב שיאפשר לגולש התמצאות באתר, שיהיה פשוט וקל לשימוש.
 
עיצובים מורכבים מידי, עמוסים בתמונות ,טכנולוגיות פלאש, סרטונים ואו צבעים עזים מידי יבריחו את גולשיך. עיצוב מורכב לא בהכרח טוב יותר, לפעמים העיצובים הנקיים והפשוטים יותר יצליחו להעביר את המסר בצורה טובה ומדויקת יותר. כך למשל אתר המייצג קליניקה לטיפולים ואו משרד עו"ד לא תמצאו באתרים אלו קשת צבעים רחבה ותחכום, העיצוב אכן ייראה פשוט אך עדיין תושקע בו המחשבה של בחירת הצבעים מבחינת פסיכולוגית הצבעים, סדר ועימוד התוכן, בחירת הפונטים הנכונים ועיצוב שייראה נקי ואמין אך יחד עם זאת ימשוך את תשומת לב הגולש יסקרן ויניע אותו לפעולה.
 
אם נאגד הכל יחד נשכיל להבין שאל לנו להתפשר על עיצוב אתרים שהם חלק מרכזי וחשוב בכל תהליך בניית אתרים החל משלב מטרות ויעדי האתר,סגנון העיצוב, המסר שיועבר באמצעות האתר, עיצוב פונטים, עימוד, בחירת צבעים, עיצוב נוח וקל למשתמש, עיצוב מותאם לצורכי קידום וממשק משתמש נוח וגמיש לשינויים.
 
לצורך כך יש לבחור בחברה קידום ובניית אתרים מקצועית ובעלת ניסיון בתחום הקמת אתרים המאגדת תחת קורת גג אחת את כל שירותי האינטרנט.
 
צרו אתנו קשר בטופס ונשמח לייעץ לכם בהקמת האתר החדש שלכם
אולי יעניין אתכם גם: בניית אתרים