מאמרים מקצועיים בשיווק באינטרנט > עיצוב > עיצוב באנרים

עיצוב באנרים

עיצוב באנרים מהווים חלק מרכזי מהקמפיין השיווקי כטיזר מזמין לאתרך. כשמו כן הוא, טיזר שיווקי המחייב חשיבה קריאטיבית ועיצובית על מנת לבנות קמפיין שיווקי איכותי.
עיצוב באנרים מקצועי יעביר את המסר הרצוי בצורה מהירה ועניינית תוך משיכת תשומת הלב שתסקרן את הגולש להקליק.
לחברת ask4web צוות קריאטיב מוביל של אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום השיווק האינטרנטי אשר מבטיח יחס המרה גבוה תוך שימוש באנימציה, אפקטים, בחירת הצבעים וכתיבה שיווקית נכונה.

עיצוב באנרים אינו רק צבעים, עיצוב והזמנה להיכנס לאתרך, לטקסט חשיבות גבוה בעיצוב באנרים.
הטקסט אותו נבחר לפרסם בבאנר ייקבע את איכות הבאנר מעבר לנראות והצבעים שמטרתם לתפוש את עיני הגולשים בתוך שלל התמונות והאנימציות שיש באינטרנט. על הטקסט להיות קצר וקליט שיסקרן את תשומת לב הגולש להקלקה איכותית.

מהי הקלקה איכותית?


מאחורי כל באנר חייב לקשר לעמוד דף נחיתה טוב, דף נחיתה אשר יספק את האינפורמציה הרלוונטית וימקד את הגולש למטרה ולא יישלח אותו ישירות לאתר שם התבלבל ותתפספס ההקלקה, במידה ולא נשכיל להשקיע באינפורמציה נפספס את כל מטרת הבאנר.
סוגי הבאנרים הם רבים ומגוונים נמצא עיצוב באנרים בגדלים ובתצורות שונות, חלקם בעלי סרטוני אנימציה, חלקם מצחיקים וחלק עניינים ופשוטים. אך השאלה הנשאלת הוא לא איזה עיצוב באנרים טוב יותר אלה איזה באנר איכותי יותר. החכמה היא להתאים את הבאנר לצרכי ואופי החברה והחשוב יותר להתאימו למסר אותו נרצה להעביר.

חברת ask4web בין החברות המובילות בשוק האינטרנט מחויבת להצלחה תוך שמירה על עקרון מונחה מטרה לכל אורך התהליך. עקרון מונחה מטרה זה מוביל כל צוות בחברה משלב זיהוי המטרה, אפיון ותכנון דרך עיצוב הקונספט המותאם באופן אישי ומזוהה עם הלקוח.
אולי יעניין אתכם גם: פרסום ברשת התוכן של גוגל