בית חולים סניטס

בית חולים סניטס- בית החולים הפרטי שלך


בית החולים סניטס הוקם בראשותו של ד"ר אלי כלף.
בית חולים סניטס הוקם כמפעל חייו של ד"ר אלי כלף, אשר היה בחזונו כבר שנים רבות, במטרה להקים מרכז רפואי המאגד בתוכו שלל רחב של מגוון טיפולים, שירותים, ייעוצים, ניתוחים ברמה הגבוהה ביותר, המתבצע ע"י צוות מיומן ומקצועי שיעניק יחס אדיב, חם ואכפתי למטופל.
 
תחומי ההתמחות בבית החולים סניטס הנם מגוונים ורבים, החל מהתמחות בכירורגיה פלסטית, וגינלית, בדיקות הריון, הפסקות הריון, שירותי גניקולוגיה, ועד למתן שירותי פלסטיקה ואסתטיקה הגוף, הסרת שיער, הצערת העור, העלמת נימים ועוד טיפולים רבים ומגוונים.
 
בבית החולים סניטס ישנם חדרי ניתוחים מתקדמים ומשוכללים המצויידים במיטב המכשור הרפואי הטכנולוגי והחדיש ביותר.
חדרי הניתוח נמצאים במחלקה מיוחדת ומורכבת ביותר. במחלקה זו ישנו צוות קבוע המורכב מצוות סיעודי, צוות הרדמה, צוות רופאים מיומן ומקצועי וכמובן עובדי ניקיון סטריליים וקפדניים.
 
למקרה של צורך באשפוז, בבית החולים סניטס ישנם חדרי התאוששות לנוחיות המטופלים, בין אם זה אשפוז ליום ובין אם זה אשפוז לשבוע. בבית חולים סניטס משקיעים רבות ב"חוויית" המטופל כשהוא בא לקבל טיפול ולאחר מכן לעבור למחלקת האשפוז, שמטרתה לספק למטופל את כל צרכיו האישיים והרפואיים.
 
בית החולים סניטס עתיר במטופלים מרוצים הממשיכים להגיע מכל קצוות הארץ.
ברגע שמטופל מעוניין באחד מטיפולינו הוא מוזמן לפגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות, ולאחר מכן זוכה לליווי צמוד החל משלב הייעוץ, לאחר מכן טיפול צמוד במהלך הטיפול או הניתוח וכולל שמירה על קשר צמוד בשלב ההתאוששות ולאחר ההחלמה.
 
אנו מכירים בחשיבות המטופל לדעת את כל מה שקורה איתו בתהליך ההחלמה ובשביל זה אנשי הצוות שלנו זמינים בכל עת לכל שאלה, תהייה או בקשה על מנת לספק מעקב רפואי ברור ובטוח.
 
בית החולים סניטס מבצע מגוון רחב של טיפולים וניתוחים ולכן מתחייב בראש ובראשונה לדיסקרטיות וחשאיות מלאה ובטוחה עבור המטופל.