מאמרים מקצועיים בשיווק באינטרנט > בניית אתרים > בניית אתרים תדמיתיים – הפנים של העסק שלך

בניית אתרים תדמיתיים – הפנים של העסק שלך

אתרים תדמיתיים הם חובה לבעלי עסקים שחשוב להם איך הם נראים בפני הציבור ובפני שותפיהם העסקיים. המקום הראשון שאליו לקוח או שותף לעתיד ילך הוא האתר שלך, לכן חשוב מאוד שהאתר ישדר אמינות ומקצועיות בתחום אליו העסק שייך.

בניית אתרים תוכן מול בניית אתרים תדמיתיים

 
לפני שבונים אתר צריך להבין מה הצורך של העסק באתר, ורק אז להתחיל בבניית האתר.
אם האתר מיועד למתן תוכן המתעדכן באופן קבוע לשיווק עסק שכל או רוב הכנסותיו מגיעות מהאתר, אז האתר שיבנה צריך להיות אתר תוכן.
 
לאומת זאת, אם העסק מתנהל בעיקר מחוץ לאינטרנט ומטרת האתר היא בעיקר ליצור רושם על לקוחות או שותפים אז רצוי לבנות אתר תדמית המתרכז בעיצוב ממתג ומרשים.
 

מה חשוב שיהיה באתר תדמית?

 
בתהליך בניית אתרים תדמיתיים חשוב לשלב את המאפיינים הבאים:
 
  • בנית רעיון שיווקי – כל האתר צריך להיות בנוי בצורה שיעביר מסר מסוים. בדרך כלל המסר גם יהיה הייחודיות של העסק אל מול המתחרים. אותו רעיון שיווקי צריך להיות מבוטא דרך כל חלקי האתר מהכותרת, העיצוב ועד בחירת הצבעים.
  • העיצוב – בבניית אתרים תדמיתיים העיצוב משחק תפקיד משמעותי. עוד לפני שהגולש ישים לב לתוכן או לתמונות, הדבר הראשון ישפיע על ההרגשה שלו בקשר לעסק הוא העיצוב. לכן כדאי לפנות רק לחברות בניית אתרים תדמיתיים עם מחלקת עיצוב איכותית.
  • קופי – הרוב המוחלט של הגולשים לא יישאר באתר יותר מ10 שניות לכן זה בדיוק הזמן שנשאר כדי לתפוס אותו בעזרת כותרת וטקסט קצרים וקולעים שיצליחו לתפוס את הגולש ולהעביר לו את הרעיון השיווקי המרכזי במהירות וביעילות.
 
 

מעבר לפרונט של האתר רצוי לשים לב גם לשירותים האחרים שאותם מציע חברת בניית האתרים, כגון:
 
  • מערכת ניהול תוכן נוחה שדרכה תוכלו להזין או לשנות תוכן באתר.
  • שירות ותמיכה
  • ייעוץ עסקי – חברות לבניית אתרים תדמיתיים המשלבות קידום אתרים מעורבות מאוד בתעשיית השיווק באינטרנט ולכן רצוי לתת עדיפות לחברות בניית אתרים שגם עוסקות בשיווק וקידום אתרים, וכך להבטיח אתר תדמית שיווקי ואפקטיבי.
 
Ask4web היא חברה המספקת פתרון שיווקי כולל לעסקים המעוניינים להשתלב באפיק הפרסום האפקטיבי ביותר הקיים כיום. בין השירותים שהחברה מציע – בניית אתרים תדמיתיים, בניית אתרים ממוקדי תוצאות, קידום אתרים בגוגל, כתיבה שיווקית ועוד.
 
צרו אתנו קשר לפרטים נוספים על בניית אתרים תדמיתיים או צפו בעמוד העיצובים שלנו.
אולי יעניין אתכם גם: בניית אתרים