מאמרים מקצועיים בשיווק באינטרנט > קידום ממומן בגוגל > פרסום בגוגל אדוורדס - PPC

פרסום בגוגל אדוורדס - PPC

חברת Ask4web מוסמכת לפרסום בגוגל אדוורדס מטעם Google, מומחית ליצירת קמפיינים רווחיים לבעלי עסקים ולקליטת לידים חדשים על בסיס קבוע.

מה זה פרסום בגוגל אדוורדס?

 
גוגל אדוורדס הוא רשת הפרסום של גוגל. ניתן לפרסם גם בתוצאות החיפוש בגוגל עצמה וגם באתרים אחרים המשתמשים ברשת הפרסום לתוכן של גוגל.
 
 

למה דווקא גוגל?

 
גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם ובעל רשת הפרסום בעולם התוכן הגדולה בעולם, מה שהופך את אדוורדס לרשת הפרסום הגדולה ביותר בעולם האינטרנט.
מעבר לכמות העצומה של החשיפה אותה ניתן להשיג בעזרת פרסום בגוגל אדוורדס, למערכת פרסום של גוגל יש גם אינספור אופציות שבעזרתם אפשר למקד את הפרסום ובכך לחסוך עלויות ולשפר את הביצועים.
 

השלבים בקמפיין פרסום בגוגל

 
לפני תחילת הקמפיין צריך לבנות עמוד נחיתה. עמוד נחיתה הוא עמוד ממוקד מאוד ללא הסכות דעת שמטרתו היחידה היא לגרום לגולש להשאיר פרטי התקשרות. ללא עמוד נחיתה טוב הקמפיין יכשל ולא יביא תוצאות שיכסו את הוצאות הקמפיין, לכן הכרחי להעסיק בוני אתרים המומחים לדפי נחיתה.
 

מחקר המילים

 
השלב הבא בפרסום בגוגל אדוורדס הוא מחקר המילים. מחקר שבו אנחנו נמצא את הביטויים היעילים ביותר והממוקדים ביותר לעסק שלכם, כך שהגולשים שיחשפו למודעה וילחצו עליה יהיו רק הגולשים שבאמת מתעניינים בנושא. בכך תחסכו בעלויות פרסום מיותרות ותקבלו יותר פניות בפחות כסף.
 

אופטימיזציה

 
השלב הבא הוא השלב שנמשך כל עוד הקמפיין רץ – האופטימיזציה. בשלב הזה עוקבים אחרי ביצועי כל מודעה, כל ביטוי וכל שינוי בדף הנחיתה ומשפרים באופן מתמיד את ביצועי הקמפיין. חברת הפרסום חייבת ליהיות מיד עם היד על הדופק משום שביצועי מודעות שונות משתנים כל הזמן.
 
חברת Ask4web בעלת נסיון רב בפרסום בגוגל נותנת פתרון פרסומי אפקטיבי לבעלי עסקים המעוניינים, להוציא יותר מההשקעה שלהם בפרסום, ולהתחיל להכניס לקוחות חדשים על בסיס יומי.
 
צרו קשר וקבעו עוד היום פגישת ייעוץ ללא התחייבות.
אולי יעניין אתכם גם: גוגל ADWORDS