החזון של קבוצת פל
אנחנו כאן על מנת לשרת, על מנת לפתור בעיות ותקלות והכל עם חיוך, נועם ואדיבות.
הקבוצה עושה את המירב בכל יום על מנת להכשיר את אנשי הצוות והטכנאים הן בהיבטים מקצועיים והן בהיבטים אנושיים שינהם אבן דרך בדרכנו.נשמח תמיד לשמוע מלקוחותינו איפה עוד ניתן להשתפר וגם על הדברים שמהם אתם מרוצים.
אנו מבינים שלקוחות מרוצים הינם אבן היסוד של פעילותינו ומשקיעים בכך את מירב מאמצנו.
כתב השירות של קבוצת פל
ההתקשרות מול קבוצת פל הינה ע"י הסכם פשוט וברור שבו אנו מתחייבים לספק שירות הוגן ומקצועי לכם הצרכנים וזאת תמורת תשלום חודשי אשר נגזר מכמות מוצרי החשמל הביתיים אשר ברצונכם להכניס לתוקף אחריותנו.לחברה צוות אנשי שירות אשר ישמחו לתת לכם הצרכנים מידע אודות כתב השירות ולהתאים עבורכם את ההסכם הטוב ביותר בהתאם לדרישתכם.
על מנת לקבל מידע נוסף ניתן להתקשר למשרדי החברה.
לקוחות הקבוצה?
במידה והתקלקל לכם מכשיר חשמלי ואתם רוצים לפתוח קריאת שירות במהירות ויעילות, ניתן לבצע זאת בטופס מקוון באתר הקבוצה.