פייסבוק מחפשת כיוונים חדשים למשיכת עסקים
לפרסום ברשת החברתית שלה והחלה לחשוף פרטי גלישת המשתמשים לפי מדינות. על פי הנתונים 2.7 מיליון ישראלים מבקרים בפייסבוק מידיי יום. 76% מהם גולשים באמצעות טאבלטים וסמארטפונים.
מהלך חשיפתי חדש זה אמור למשוך מפרסמים חדשים ממדינות ספציפיות. כמעט כחצי מהישראלים הינם משתמשים פעילים ומבקרים בפייסבוק לפחות פעם בחודש. מדובר כעל 3.8 מיליון ישראלים שגולשים בחודש. 2.9 מיליון מתוכם גולשים דרך הנייד שלהם. מהנתונים עולה כי 71% מהמשתמשים הישראלים נכנסים לרשת החברתית מידיי יום. ישנה עלייה של כחצי מיליון משתמשים מאז פרסום הנתונים במאי האחרון.
פייסבוק טוענת כי חשיפה זו באה בכדי לעזור למפרסמים להבין כיצד אנשים משתמשים בפייסבוק ולמשוך אותם לשים את כספי הקמפיינים שלהם ברשת החברתית ולא בפרסומות טלוויזיה.
פייסבוק החלה עם פרסום נתונים מפולחים על בריטניה וארה"ב.
ארה"ב - 179 מיליון גולשים ביוני האחרון. 142 מיליון גלשו דרך הנייד. 128 מיליון גולשים מידי יום, 101 מיליון דרך הנייד.
בריטניה - 33 מיליון גולשים ביוני האחרון. 26 מיליון גלשו דרך הנייד. 24 מיליון גולשים מידי יום, 20 מיליון דרך הנייד.
פייסבוק ציינה כי צעד זה נעשה מתוך אמונה כי מותגים ועסקים צריכים לשנות את צורת החשיבה שלהם על הדרך שבה אנשים גולשים בפייסבוק, במיוחד בעת הגלישה דרך הנייד.
לדעת פייסבוק, עד עתה היתה התמקדות באנשים שגולשים ברשת החברתית פעם בחודש, או במספר המשתמשים הרשומים בכדי לדגים את גודלם, אך זוהי הדרך הישנה להסתכל על עולם המדיה, וכעת יש לקחת בחשבון ולהתמקד באנשים המבקרים מידי יום.
פייסבוק תפרסם בהקדם פילוחים לכל מדינה ומדינה. מהלך זה יסייע למפרסמי קמפיינים ליצור מסעות פרסום ממוקדים ונכונים יותר, המתייחסים לא לכמות הרשומים לפייסבוק, אלא אל כמות הגולשים,היומית והחודשית, דרך המחשב ודרך הנייד.