מאמרים מקצועיים בשיווק באינטרנט > פרסום בפייסבוק > שיווק בפייסבוק – פרסום במדיה החברתית

שיווק בפייסבוק – פרסום במדיה החברתית

פייסבוק הוא אחד מאפיקי הפרסום החזקים ביותר בעולם האינטרנט. למדו איך לנצל את הכוח השיווקי הזה לתועלת העסק שלכם.
פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם וקיום גם האתר בעל התנועה הגדולה בעולם. פייסבוק הוא האתר  הראשון בעולם שעבר את ה500 מיליון משתמשים, מתוכם 3 מיליון מישראל. ובנוסף לכמות התנועה, זמן השהיה בפייסבוק הוא מהארוכים באינטרנט. העובדות האלו הופכות את השיווק בפייסבוק למושך במיוחד עבור מפרסמים.
 

היתרונות של השיווק בפייסבוק

 
  • כמות עצומה של משתמשים.
  • פרסום ממוקד לפי תחומי ההתעניינות של המשתמשים, מין, גיל ועוד.
  • אפשרויות פרסום גמישות.
  • פייסבוק בעברית
 

אסטרטגיות פרסום ושיווק בפייסבוק

 
עמוד אוהדים – פייסבוק מאפשר לבעלי עסקים ואנשים פרטים להקים עמודים שדרכם תוכלו לשמור על קשר וליצור אינטראקציה עם קהל היעד שלכם. ניתן גם לפרסם את עמוד האוהדים בפרסום ממומן בפייסבוק.
 
מודעות ממומנות לעמוד חיצוני – ניתן לפרסם מודעות ממוקדות ביותר לפי דמוגרפיה ותחומי עניין המכוונות לעמוד חיצוני המשמש למכירה או קליטת פרטי הלקוח הפוטנציאלי.
 
סטטוסים ממומנים – דרך מעוד יעילה וזולה לפרסם לאוהדים\חברים בלבד בפייסבוק היא לכתוב סטטוס ושלם לפייסבוק שיציגו אותו בחלק העליון של האתר באופן קבוע.
 

שילוב שיווק בפייסבוק עם אתר אינטרנט

 
אם יש לכם אתר המקבל תנועה באופן קבוע, תוכלו ליצור אינטגרציה של פייסבוק בתוך אתרכם ולאפשר לגולשים להגיב, לשתף ולעשות "לייק" לעמוד בתוך אתרכם וכך לצבור גם קהל חדש שיעקוב אחרי פרסומים חדשים וגם גל תנועה נוסף לכל פרסום חדש באתר.
 

שיווק בפייסבוק עם חברת Ask4web

 
אנחנו בAsk4web עושים מאמצים רבים ליהיות תמיד מעודכנים בשיטות השיווק המתקדמות ביותר בעולם האינטרנט, ונותנים לבעלי העסקים פתרון כולל לכל צורכי השיווק – בניית אתרים שיווקיים, קידום אתרים בגוגל, קידום ממומן בגוגל, שיווק בפייסבוק ובמדיה החברתית ועוד'.
 
צרו איתנו קשר וקבלו ייעוץ חינם לבניית קמפיין אינטרנטי שיביא לכם חשיפה מיתוג ולקוחות חדשים.
אולי יעניין אתכם גם: פרסום בפייסבוק