מאמרים מקצועיים בשיווק באינטרנט > פרסום בפייסבוק > פייסבוק בעברית

פייסבוק בעברית

מעבר לזה שפייסבוק הוא כלי חברתי מצויין, הוא יכול לשמש ככלי עסקי מהיעילים שקיימים היום. ועכשיו כשהפייסבוק גם בעברית, אסור לבעלי עסקים להתעלם מההזדמנות הזאת.

 פייסבוק בעברית לעסקים

 

 פייסבוק בעברית לפרטיים


   
 הפייסבוק מאפשר לעסק שלכם להיחשף לקהל חדש, צעיר, משתנה - מאפשר לכם לעדכן תמיד את קהל הלקוחות על מוצרים ושירותים חדשים - בשיא היעילות וללא מסעי פרסום גרינדיוזים ויקרים.   הפייסבוק מציג לאחרונה - פייסבוק בעברית לכל משתמש , מגדיל את היעד שלו למעשה לכל יודע קרוא וכתוב בישראל ובכך מגדיל את מספר שכבות הגיל המשתמשות באתר.
 
 
עידן הרשתות החברתיות תופס תאוצה בשנים האחרונות והרשת החברתית המובילה והמוכרת ביותר בתחום הינה פייסבוק. רשת פייסבוק נותנת תמיכה בכל השפות וביניהם כמובן קיימת גרסה של פייסבוק בעברית המותאמת לקהל הישראלי.
בעוד שרובנו אוהבים לקטר על תוכנות מייקרוסופט אשר עד היום יוצרים אי סדר בכול הקשור לעברית, אנגלית ומעבר בין שפות, רובנו קיוונו ואפילו ציפינו כי פייסבוק בעברית יהיה קל, נח לשימוש וכמובן נטול פגעים ובאגים.
 

אז האם באמת פייסבוק הצליחו? האם פייסבוק בעברית נח לשימוש?

 
תלוי אם נשאל את בתי העסק המפרסמים או את הנוער והקהל הצעיר שגולש מידי יום וחיי חיים וירוטאליים מהחדר הפרטי בבית.
במחקר של הרגלי שימוש בממשקי אינטרנט הוסקה מסקנה (אשר היה ניתן להסיקה גם ללא מחקר) שבה קהל גולשים עד גיל 23 אינו "רואה" את הבדלי השפה מהביטים של קידוד נכון ותצוגה מימין לשמאל או להפך. משמעותו של מחקר זה הינו כי גם כאשר אנחנו שולחים הודעות, מסרים וצאטים, בפלטפורמה של פייסבוק בעברית, למרות שהמערכת מצמידה את הטקסט לצידו השמאלי של הצג, ומשנה את מיקום סימני הפיסוק, הדבר אינו "נראה" אצל גולשים עד גילאי 23. לעומתם, קהל מבוגר, בגילאי 45 ומעלה מתקשה מאוד בהבנת הנקרא, 34% יעזבו את הטקסט ולא ינסו להבין.
פייסבוק בעברית חושף חולשה אשר משותפת לכל שפות הקידוד אשר נקראות מימן לשמאל.
 

אז איך כדאי לבית עסק לשווק ברשת? ע"י פייסבוק בעברית או פייסבוק באנגלית?

 
עדיין יש עדיפות לשווק פייסבוק בעברית. הקהל הישראלי אוהב לקרוא עברית. פייסבוק בעברית, גוגל בעברית, חדשות ושאר מיני מאפה. 96% מהגולשים בארץ, מעדיפים טקסט בעברית, מהיר יותר לקריאה, מובן יותר, מוכר יותר וברור יותר. וכמובן, טקסט ומידע המוצג בעברית, יתאים לרוב שכבות האוכלוסייה, לעומת טקסט באנגלית, אשר רק 67% מהקהל בארץ יוכל להבינו ברמה שיווקית ממוצעת.
הקהל הישראלי אוהב עברית, הקהל הישראלי לא אוהב לעבוד קשה כאשר ברצונו לקנות או לקבל מידע. ולכן פייסבוק בעברית הינו פתרון טוב עדיף על כל שפה אחרת, למרות באגים וקפיצות טקסט משונות.
 
אז נכון, פייסבוק בעברית אינו מושלם, פייסבוק בעברית עדיין יכול לשגע כאשר משתמשים בסימני פיסוק, אבל אם אנחנו רוצים להצליח להגיע למספר רב יותר של גולשים אז בסופו של יום, עדיין, פייסבוק בעברית הינו הפתרון העדיף, משמעותית.

חברת ask4web מתמחה בשיווק וקידום אתרים באינטרנט וכמו כן מספקת מגוון שירותי פרסום רחבים וביניהם קידום ושיווק עסקים בפייסבוק תוך דגש על בניית מועדון לקוחות איכותי, יעיל וממוקד עבור בית העסק.
 
לקבלת פרטים נוספים ופגישת ייעוץ חינם, חייגו 077-4306020 או צרו קשר
אולי יעניין אתכם גם: פרסום בפייסבוק