מאמרים מקצועיים בשיווק באינטרנט > פרסום בפייסבוק > שיווק ויראלי – למנף את מאמצי הפרסום

שיווק ויראלי – למנף את מאמצי הפרסום

שיווק ויראלי הוא מודל שיווקי שמטרתו למנף את מאמצי השיווק. כלומר, לנסות ליצור מצב שבו אנשים שנחשפו לפרסום יעבירו את המסר מפה לאוזן או דרך האינטרנט כך שהוא יגיע לכמות הרבה יותר גדולה של אנשים למרות שלא השקיעו יותר על פרסום.

שיווק ויראלי באינטרנט

 
האינטרנט שינה לחלוטין את עולם השיווק הויראלי והפך אותו לנגיש לכל בעל עסק. האתרים הבולטים בתחום הם – youtube, facebook, twitter ושאר האתרים החברתיים. אתרים אלו מאפשרים לגולשים לשתף תכנים בקלות ובמהירות עם חבריהם, ולכן אתם כבעלי עסקים יכולים לנצל את העובדה הזו כדי לקבל חשיפה רחבה לאתרכם במחיר הזול ביותר.
 
שתי התועלות העיקריות של שיווק ויראלי הם:
  • עלות – פרסום מפה לאוזן לא עולה כסף.
  • אמינות – כשמקבלים פרסום מחבר במקום ממישהו שילמו לו על הפרסום, הפרסום הופך לאמין הרבה יותר ובעל ערך גבוהה יותר.
 

טכניקות לקמפיין שיווק ויראלי

 
יצירת תוכן ייחודי ומושך
 
כדי שהפרום יהפוך לויראלי חובה שהוא יהיה מעניין ומפתיע מספיק כדי שיגרום לאנשים לדבר עליו ולשתף אותו. לכן כשמפרסמים את התוכן, בין אם זה וידיאו, מאמר או רק תמונה, צריך להכניס יצירתיות, הומור, הפתעה וכו'..
 
שימוש בפלטפורמות חברתיות
 
אחרי שיוצרים תוכן ייחודי ומעניין נפרסם אותו בתוך פלטפורמות "שיתופיות" פופולאריות, כך שגם יותר גולשים יגיעו אליו וגם יהיה להם יותר קל לשתף את התוכן עם חבריהם. תמיד רצוי לפרסם את התוכן ביותר מפלטפורמה אחת כדי לקבל חשיפה מקסימאלית.
 
להשיג תנועה ראשונית
 
כדי להשיג את החשיפה הראשונית חייבים לנצל שיטות פרסום כמו "קידום אתרים אורגני" או "פרסום בפייסבוק ברשתות חברתיות".
 
ניהול קמפיין שיווק ויראלי
 
חברת Ask4web מנהלת פרסום במדיות רבות באינטרנט כולל פרסום דרך קידום אתרים בגוגל, פרסום בפייסבוק ורשתות חברתיות משילוב עם צוות מומחים לאסטרטגיות שיווקיות וכתיבה שיווקית. Ask4web היא מהחברות היחידות בארץ המציעות פתרון כולל לבעלי עסקים המעוניינים בשיווק ויראלי לעסק שלהם.
 
צרו קשר דרך הטופס ונחזור אליכם בהקדם.
אולי יעניין אתכם גם: פרסום בפייסבוק