מאמרים מקצועיים בשיווק באינטרנט > שיווק אתרים כללי > השוואת חברות פרסום

השוואת חברות פרסום

בחירת חברת פרסום הוא שלב מכריע בהקמת עסק מצליח, לכן חשוב להשוואת חברות פרסום מאפיקי פרסום שונים כדי לקבל החלטה נכונה.

 

אפיק פרסום

עלויות

מיקוד

חשיפה

אפקטיביות

השקעה לטווח ארוך

קידום אתרים אורגני

כל תקציב

יכולת מיקוד גבוהה ביותר

חשיפה ממוקדת ללקוחות פוטנציאלים

אפקטיביות גבוהה. פרסום אונליין מאפשר גמישות רבה ואינטראקציה עם הגולש – לקיחת פרטים, מכירה וכו'.

החשיפה הולכת וגדלה עם הזמן. בונים נכס אינטרנטי חזק שיכניס לקוחות לטווח ארוך.

קידום ממומן באינטרנט

כל תקציב

יכולת מיקוד גבוהה ביותר

חשיפה ממוקדת ללקוחות פוטנציאלים

אפקטיביות גבוהה. פרסום אונליין מאפשר גמישות רבה ואינטראקציה עם הגולש – לקיחת פרטים, מכירה וכו'.

משלמים לפי מודעה. ברגע שהתשלום נפסק החשיפה נפסקת.

פרסום בעיתון

2000-10,000 למודעה חד פעמית

לא ממוקד. לקהל הרחב.

חשיפה רחבה אך לא ממוקדת.

לא אפקטיבי במיוחד. קשה להפוך את הצופה בפרסומת ללקוח.

משלמים לפי מודעה. ברגע שהתשלום נפסק החשיפה נפסקת.

פרסום בטלוויזיה

40,000 לקמפיין

לא ממוקד. לקהל הרחב.

חשיפה רחבה אך לא ממוקדת.

לא אפקטיבי במיוחד. קשה להפוך את הצופה בפרסומת ללקוח.

משלמים לפי מודעה. ברגע שהתשלום נפסק החשיפה נפסקת. מצוין למיתוג.

פרסום ברדיו

עשרות אלפי שקלים לקמפיין בתחנות המרכזיות.

ממוקד חלקית לפי תחנה.

חשיפה רחבה. ממוקדת חלקית

לא אפקטיבי במיוחד. קשה להפוך את הצופה בפרסומת ללקוח.

משלמים לפי מודעה. ברגע שהתשלום נפסק החשיפה נפסקת.

 

לסיכום: קיימות חברות פרסום רבות המתמחות באפיקי פרסום שונים. קידום אתרים אורגני הוא אפיק הפרסום האפקטיבי ביותר עבור רוב העסקים. אם גם אתם הגעתם למסקנה שקידום אורגני הוא אפיק הפרסום הנכון ביותר לעסק שלכם, השלב הבא הוא לבחור את חברת קידום האתרים הטובה ביותר.
 
כדי לבחור חברת קידום אתרים בצורה חכמה, קראו את המאמר הבא: