מאמרים מקצועיים בשיווק באינטרנט > שיווק אתרים כללי > 4 סיבות להשקיע בפרסום באינטרנט במקום פרסום בטלוויזה

4 סיבות להשקיע בפרסום באינטרנט במקום פרסום בטלוויזה

פרסום בטלוויזיה ידוע בתור מדיה חזקה ליצירת מודעות למותג, והוכיח את עצמו בתור כלי שיווקי חזק לעסקים גדולים, אבל לפרסום בטלוויזיה יש לא מעט חסרונות שמציבות אותו כאפשרות פחות יעילה לעומת הפרסום באינטרנט.

 הסיבות להשקיע בפרסום באינטרנט במקום פרסום בטלוויזיה:

 
1. גודל ההוצאה
 
פרסום בטלוויזיה כולל השקעה בהפקת התשדיר, עבודה עם משרדי פרסום, ותשלום לחברת הטלוויזיה. כל ההוצאות האלו יכולות להסתכם בעשרות אלפי שקלים לקמפיין - לעומת זאת פרסום באינטרנט הוא זול יותר בצורה משמעותית.
 
2. החזר על השקעה
 
אחת הבעיות הבולטות יותר בפרסום בטלוויזיה היא שמעבר למיתוג, הרווח הישיר שהחברה תכניס מההשקעה יהיה קטן ביחס לרווח על ההשקעה בערוצי פרסום מתקדמים יותר כמו האינטרנט. זה קורה משתי סיבות עיקריות:
  • הפרסומות בטלוויזיה פחות ממוקדות ופונות לקהל הרחב, ובכך העסק ישלם סכום כסף מאוד גדול על פרסום שלא יהיה רלוונטי לחלק גדול מהקהל. לעומת פרסום באינטרנט שניתן למיקוד מאוד גבוהה וכך לחסוך הרבה בהוצאות הפרסום בזמן שמגדיל את ההחזר על ההשקעה.
  • הלקוח הפוטנציאלי לא יכול לבצע שום פעולה לאחר שנתקל בפרסום בטלוויזיה. לעומת זאת באינטרנט אפשר לכוון את הלקוח לביצוע הפעולה הרצויה – קנייה, השארת פרטים, רישום לבסיס לקוחות לפרסום חוזר ועוד.
3. השקעה לטווח ארוך    
 
על קמפיין פרסום בטלוויזיה תשלמו לפי זמן מוגבל. ברגע שהקמפיין יגמר הלקוחות הפוטנציאלים יפסיקו להיחשף למותג באופן מוחלט. לעומת זאת בפרסום באינטרנט, חברת השיווק תייצר לכם נוכחות חזקה באינטרנט, שיכולה להחזיק שנים רבות.
 
4. מוכנות לצעד הבא של הצופה בפרסומת
 
אם בכל זאת בחרתם לפרסם בטלוויזיה, בכל זאת כדאי לפני זה ליצור קמפיין שיווקי באינטרנט, משום שכשלקוח פוטנציאלי נחשף לקמפיין פרסום בטלוויזיה או במדיה אופליין אחרת, הצעד הבא שלו יהיה, ברוב המקרים, להיכנס לאינטרנט ולחפש פרטים נוספים, כך שבלי פרסום אונליין תאבדו את הכוח של הפרסום בטלוויזיה.

בעקבות הסיבות הנ"ל הבחירה החכמה יותר תמיד תהיה קודם להשקיע בפרסום באינטרנט ורק אז לשקול פרסום בטלוויזיה.
 
חברת Ask4web מהמובילות בענף השיווק באינטרנט, ביצעה שיווק אפקטיבי באינטרנט למאות בעלי עסק בארץ.
אתם מוזמנים ליצור קשר לעוד פרטים, או לקרוא עוד על קידום אתרים בגוגל.
 
אולי יעניין אתכם גם: קידום אתרים בגוגל