כך עולה מדוח שהופק ע"י Brightcove ו Tubemogul מבוסס על מידע שאספו השניים מאתרי מדיה שלא כללו אתרים המכילים רק תוכן ווידאו. אם נדבר במספרים, מדובר ב-55 אחוזים המגיעים מגוגל, 9.6 אחוזים מכלל תנועת הגולשים המופנים לצפייה בסרטוני יו-טיוב מתוך
פייסבוק ו-8 אחוזים מיאהו, הנתונים נכונים לתקופת הרבעון השלישי של השנה הנוכחית.
שאלה נוספת שעלתה בעקבות הדוח, היא איך יו-טיוב עצמה אינה ממוקמת במקום הראשון,
ובתגובת מחלקת שיווק התוכן שלBrightcove נמסר כי הדוח מבוסס על מידע של צרכני Brightcove מה שאומר שאינו מתייחס למידע ישיר של נגני יו-טיוב, כך שתנועת יו-טיוב עצמה אינה מיוצגת כלל במדגם.
עוד שאלה אשר יכולה להישאל בעניין היא האם יש הקבלה בין קידום
סרטוני יו-טיוב לתחום קידום אתרים בגוגל ע"י הפניות מתוך האתר.
עוד נתון שמספק הדוח הוא עלייה בשימוש ווידאו במרבית מאתרי העיתונים, עולה מהדוח כי זוהי הפעם הראשונה שאתרי העיתונים עוקפים את אתרי השידור במספר הדקות.