גליון מס 401 | תאריך 05/02/13 | מחיר גליון: ₪1.99 | מחיר באילת (ללא מע”מ: 1.27 ₪)

פייסבוק מקום שני ביו-טיוב

עוד התחממות בזירת גוגל פייסבוק, במחקר שכלל אלפיים אתרים העלה כי פייסבוק ממוקמת במקום השני ברשימת האתרים אשר משתפים סרטוני יו-טיוב ובכך גורמים להפניית הגולשים לצפייה מוגברת באתר היו-טיוב. גוגל כמובן במקום הראשון ובמקום השלישי יאהו.

מאת:
כך עולה מדוח שהופק ע"י Brightcove  ו Tubemogul מבוסס על מידע שאספו השניים מאתרי מדיה שלא כללו אתרים המכילים רק תוכן ווידאו. אם נדבר במספרים, מדובר ב-55 אחוזים המגיעים מגוגל, 9.6 אחוזים מכלל תנועת הגולשים המופנים לצפייה בסרטוני יו-טיוב מתוך פייסבוק ו-8 אחוזים מיאהו, הנתונים נכונים לתקופת הרבעון השלישי של השנה הנוכחית.
 
שאלה נוספת שעלתה בעקבות הדוח, היא איך יו-טיוב עצמה אינה ממוקמת במקום הראשון, 
"גוגל כמובן במקום הראשון"
פייסבוק
ובתגובת מחלקת שיווק התוכן שלBrightcove נמסר כי הדוח מבוסס על מידע של צרכני Brightcove מה שאומר שאינו מתייחס למידע ישיר של נגני יו-טיוב, כך שתנועת יו-טיוב עצמה אינה מיוצגת כלל במדגם.

עוד שאלה אשר יכולה להישאל בעניין היא האם יש הקבלה בין קידום סרטוני יו-טיוב לתחום קידום אתרים בגוגל ע"י הפניות מתוך האתר.    
עוד נתון שמספק הדוח הוא עלייה בשימוש ווידאו במרבית מאתרי העיתונים, עולה מהדוח כי זוהי הפעם הראשונה שאתרי העיתונים עוקפים את אתרי השידור במספר הדקות.
 
כל עבודת הקידום נעשית תחת קורת גג אחת. עשרים מקצועני אינטרנט מחכים לשרת אתכם, הלקוח הבא שלנו.
ניתן לקבוע פגישת היכרות בטלפון 077-4306020 או ע"י מילוי טופס הצור קשר.