מאמרים מקצועיים בשיווק באינטרנט > קידום אתרים בגוגל > הטכנולוגיה שתשגע את הביטלס

הטכנולוגיה שתשגע את הביטלס

גם 40 שנה אחרי שיאה, 'החיפושיות' עודה אחת הלהקות המצליחות בעולם. אין אדם שלא יתרומם לצליליו הקליטים של השיר "Please Mister Postman", או ישתהה בטרם יצטרף אל הארבעה בקריאה הנרגשת "חכה!". אלא שבניגוד לסיפור ההצלחה המתמשך הזה, יש דברים שכן משתנים – היום אף אחד כבר לא מחכה לדואר, הדואר הוא זה שמשיג את קוראיו.

77 אחוז מעדיפים את זה במייל

 
אנשים נכנסים אל תיבות הדואר האלקטרוניות מדי יום, ועוברים בזריזות וביעילות על מכתבים, עדכונים וידיעות. מעוניינים לנצל את זה לטובתכם? מהרו להשתמש באחת הבמות החשובות ביותר להגדלת הפוטנציאל הרווחי של העסק. על פי מחקר שנעשה על ידי חברת הדיגיטל האמריקאית 'אקזקט-טרגט', כ-77 אחוז מהצרכנים מעדיפים לקבל תקשורת שיווקית באמצעות דיוור אלקטרוני.
דיוור אלקטרוני כולל מגוון פעולות שיווק והפצת אינפורמציה באמצעות הדואר האלקטרוני. בניגוד לפרסום באינטרנט, הפצת מסרים דרך המייל האישי היא פעולה המאפשרת לספק לפנות באופן ישיר ללקוח שלו, ובכך יתרונה. נותן השירות יכול לשמר את הקשר עם לקוחותיו באמצעות 'ניוזלטר' המופץ מדי שבוע, או למשוך לקוחות חדשים בעזרת מבצעים ומידע אטרקטיבי.
 

לשווק בלי לזבל

 
מערכת דיוור מתקדמת הינה כלי הכרחי לשמירה על קשר רציף עם הלקוחות, שימור לקוחות קיימים ועלייה במכירות. הצטרפות למערכת דיוור אלקטרוני דרך חברה מקצועית תאפשר לכם להתקרב ללקוח שלכם, ולעקוב אחר אופי הפעילות שהוא מקיים בתיבה האלקטרונית שלו.
 
זכרו שקהל הלקוחות שלכם מעוניין לקבל מכם דואר, כך שכל שנותר לכם הוא להבטיח לו חוויה נעימה בקבלת וקריאת ההודעות שלכם. למשל, וודאו שלא תגיעו ישירות לתיבת ה"ספאם" הידועה לשמצה. ספאם הוא דואר זבל, ואנשים נוהגים כלפיו בחשדנות יתרה שמא הוא נושא בתוכו וירוס או תוכן טורדני אחר.
 
הצטרפותכם למערכת דיוור אלקטרוני תבטיח התנהלות נכונה אל מול הדרישות המגיעות מספקית הדואר האלקטרוני 'גוגל', ותעזור להתקשרות הכללית שלכם עם ענקית האינטרנט. שמירה על קשר מתמיד עם הלקוח חשובה לא פחות ממתן שירותים אחרים בתשלום, והיא שתשפיע על רלוונטיות החברה בפלטפורמה הדיגיטלית.
 

להתאים את הדואר לנייד

 
כדי להיות חברה מובילה בשוק, צריך לדעת לשנות ולהשתנות באופן מהיר ודינמי. כך למשל, קשה להימנע בימינו מתחזוק אפליקציה סלולארית והתאמתה למכשירי טלפון שונים. באופן דומה, יש להתאים גם את הדיוור האלקטרוני לאופני צריכת הדואר המקובלים.   
 
בסקר שנערך בדצמבר 2013 על ידי חברת'Return Path' , המתמחה בתחום הדיוור האלקטרוני, נמצא כי עיקר פעילות בדיקת המיילים בקרב אנשים מתבצעת דרך הנייד. לפיכך, תכנים שלא יענו על נורמות השימוש של הלקוחות יהפכו לבלתי רלוונטיים. כך למשל, מייל שלא נפתח כראוי מהטלפון יזכה להתעלמות, וקישור לאתר שאיננו מותאם לסלולר עתיד לעורר את זעמם של הנמענים.
 
לסיכום, הדיוור האלקטרוני הוא אמצעי הכרחי לשמירה על קשר עם לקוחות, וכלי שיווקי חשוב להפצת הודעות, חדשות ומבצעים. לצד היתרונות המרובים, חסרונות השימוש בדיוור אלקטרוני הם מעטים. כדי להימנע מהם, כדאי להשתמש בשירותיה של חברה מקצועית לדיוור אלקטרוני, ולהפוך באמצעותה לעסק מצליח.  
אולי יעניין אתכם גם: קידום אתרים בגוגל