מאמרים מקצועיים בשיווק באינטרנט > קידום אתרים בגוגל > ארגז חול

ארגז חול

לקוחות מבוהלים מתקשרים  ושואלים :"נפלתי לארגז החול – מה לעשות"?

מה זה בכלל ארגז חול sandbox?


sandbox זהו שם לתופעה שבה אתרים חדשים לא מופיעים בחיפוש בגוגל או אתרים קיימים פתאום "נעלמים" מתוצאות החיפוש בגוגל ביום בהיר אחד וזאת מבלי שום סיבה מוצדקת ולרוב ללא הסבר מנומק.
המנוע של גוגל סורק את אתרי האינטרנט אחת לתקופה מסויימת, בסריקות מעדכנים המנועים את דרוג האתרים על סמך פרמטרים שקבועים בהגדרות מנוע החיפוש. אף אחד לא יודע בודאות מה אותם פרמטרים אבל יש הנחות על מספר גורמים המשפיעים על קידום נכון של אתר. ההשפעה של קידום נכון היא קריטית להצלחה של אתר או ל"נפילות" כמו כניסה לארגז החול של גוגל (sandbox).

"לי זה לא יקרה"

 
אז זהו שאין ביטוח ולא משנה אם אתה בעל אתר גדול או אתר קטן אם טעית תשלם והמחיר הוא יקר עד הרסני.
המשמעות של טעויות בקידום האתר ובניהולו עלולות להכניס את אתרך ל ארגז חול Sandbox. וכל מי שעסקיו נמצאים ברמה כזו או אחרת באינטרנט מבינים מה המשמעות לא להופיע בגוגל.

קידום האתר זה לא משחק ילדים. חסכון כספי קטן בהווה עלול להפוך להוצאה גדולה בעתיד.

איך לצאת מתופעת ארגז חול sandbox ?


למעשה אין הסבר מדוייק ליציאה מארגז החול - sandbox. צריך להמתין לסריקות הבאות של גוגל ולעקוב האם חזרנו להופיע בחיפושים בגוגל.
 
אז לא לעשות כלום?
 
ממש לא, מאוד חשוב לבדוק את האתר ולבצע בו אופטימיזציות, לבדוק האם נעשו בו שינויים שיתכן וגרמו לנו להגיע לארגז החול. זה הזמן להערך לסריקות הבאות, שפר תכנים, דאג לבדוק את הקישורים הנכנסים והוסף קישורים חדשים שיופנו לאתרך. הכי חשוב לא להלחץ אלא להמשיך לעבוד מסודר ולדאוג שתצא מארגז החול ותתקדם בתוצאות החיפוש.
הבנת? לא ממש משנה, כל מה שקראת עד כאן אמור לתת לך רקע כללי על תופעת ארגז חול.
 
עכשיו צור קשר ונסביר לך איך נוכל להוציא את העסק שלך מה- "ארגז חול".
אולי יעניין אתכם גם: קידום אתרים בגוגל