מאמרים מקצועיים בשיווק באינטרנט > קידום אתרים בגוגל > קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם והאתר מס' 2 בעולם מבחינת כמות התנועה. לפי הדיווחים בארץ 90% מהגולשים מבצעים את החיפוש שלהם בגוגל. למרות כמות התנועה הגדולה שיש לגוגל, אם לא מופיעים בעמוד הראשון על מילות חיפוש מרכזיות, האתר כמעט ולא יקבל תנועה.

סוגי התוצאות בגוגל

 
קיימים שני אזורי תוצאות בעמוד התוצאות של גוגל – אורגני וממומן.
 
התוצאות הממומנות נמצאות בצד שמאל ומעל התוצאות האורגניות. תוצאות אלו נמצאות שם משום שבעלי העסקים משלמים לגוגל ישירות כדי להופיע גבוה. זהו אפיק פרסום יעיל וממוקד המתאים לעסקים מסוימים ואתרים מסוימים. כדי ללמוד עוד על קידום ממומן בגוגל לחצו כאן.
 
התוצאות האורגניות הם התוצאות העיקריות בדף והן מסודרות לפי האלגוריתם המשוכלל של גוגל.
 
קידום אתרים אורגני הוא הדרך לקדם את האתר בתוצאות במנוע החיפוש גוגל כך שהאתר יופיע במקום בו נמצאים הגולשים.
 
אנחנו ב Ask4web מומחים לקידום אתרים אורגני ועוקבים תמיד אחרי ההתפתחויות באלגוריתם של גוגל כך שנוכל לבצע את השינויים המתאימים כדי לדחוף את האתר לעמוד הראשון ואפילו לתוצאות הראשונות על מילות החיפוש התחרותיות ביותר.
 

מה עוד צריך להיות בחברת קידום אתרים טובה?    

 
מעבר לידע קידום אתרים אורגני דורש משאבים. בסופו של דבר אחד הפרמטרים החשוב ביותר בקידום הוא הקישורים שהאתר מקבל מאתרים אחרים. לחברת קידום אתרים טובה חייב שיהיה גישה למספר גדול של אתרים חזקים שידחפו את האתר למקומות הראשונים, שם האתר יקבל חשיפה גבוהה ובסופו של דבר יגדיל משמעותית את רווחי העסק שלכם.
 
חברת Ask4 עובדת עם מאות אתרים בארץ ועומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר כשזה מגיע לקידום אתרים אורגני.
 

ממה להיזהר כשמחפשים חברה לקידום אתרים אורגני?

 
גוגל נעשו מאוד מתוחכמים עם השנים והיום הם מצליחים לעלות בקלות על מניפולציות שעד לא מזמן קידמו את האתרים למקומות הראשונים במהירות שיא. חשוב לבחור בחברה שיודעת לעבוד בצורה בטוחה שתקדם את האתר לטווח הארוך ושלא תתעסק עם שיטות קידום שנויות במחלוקת שיגרמו לאתר לקבל "עונש" מגוגל ולהעלם מתוצאות החיפוש.
 
חברת Ask4web ידוע בתור חברה אמינה ובטוח. אנחנו עובדים עם לקוחות במשך תקופות ארוכות ושומרים על תוצאות גבוהות לטווח ארוך.
 
אז אל תיקחו סיכונים כשזה מגיע לחברת קידום אורגני.
צרו קשר אתנו דרך טופס הצור קשר ונחזור אליכם בהקדם.
אולי יעניין אתכם גם: קידום אתרים בגוגל