מאמרים מקצועיים בשיווק באינטרנט > קידום אתרים בגוגל > קידום אתרים מקצועי לעומת קידום אתרים חובבני

קידום אתרים מקצועי לעומת קידום אתרים חובבני

פעמים רבות בעלי עסקים נתקלים במקדמי אתרים המציעים להם "עסקה שאי אפשר לסרב לה" - קידום אתרים בגוגל במחיר זול של מאות שקלים בודדים בחודש. חשוב שבעלי עסקים יבינו שכשמשהו נשמע טוב מידי כדי ליהיות אמיתי בדרך כלל צריך להיזהר.
ברוב המקרים תקבלו הצעה כזו ממקדמי אתרים חובבנים ובלי לדעת, במקרה הטוב תבזבזו כסף ובמקרה הרע תעשו נזק חמור לעסק שלכם, בעיקר אם האינטרנט הוא ערוץ הפרסום העיקרי שלכם.
 

אז מהם הסכנות העיקריות בעבודה עם מקדם אתרים לא מקצועי?

 
הפסד כספים
 
לחברת קידום אתרים מקצועית יש משאבים שאין למקדמי אתרים פרטיים ומתחילים – רשתות אתרים חזקות, צוותי כתיבת תכנים ומנהלי פרויקטים מנוסים. כל אלו הופכים את חברות הקידום המקצועיות לחזקות ביותר, וכך הן מביאות תוצאות גבוהות בשטח פעם אחר פעם.
לעומת זאת, חברת קידום חובבנית וחדשה ברוב המקרים לא תצליח לספק תוצאות אשר יניבו רווחים אמיתיים לעסק ולכן עבודה עם מקדמי אתרים לא מקצועיים יביא פשוט להפסד הכספים.
 
קידום אתרים לא אחראי
 
קידום אתרים מקצועי חייב להיעשות בצורה חכמה עם ראיה לעתיד. קיימות שיטות לקדם אתרים בשיטה הנקראת "הכובע השחור" שתדחוף את אתרכם במהירות למקומות הגבוהים ביותר על המילים התחרותיות ביותר אך ברוב המוחלט של המקרים תביא תוך זמן קצר לעונש מגוגל והעלמות מתוצאות החיפוש.
חברה המומחית בקידום אתרים מקצועי לעולם לא תשתמש בשיטות כאלה אלא רק בשיטות הבטוחות ביותר המשתלמות לטווח הארוך.
 
ראיה צרה וחוסר נסיון שיווקי
 
חברת קידום אתרים מקצועית צריכה ליהיות גם חברת שיווק לכל דבר.
כמה דוגמאות להבדלים בין חברה עם ראיה שיווקית לבין חברה חובבנית:
 
התוכן המתפרסם באינטרנט בתהליך הקידום חייב ליהיות כתוב בצורה שיווקית ונכון לעסק כדי שלא יעשה שם רע לעסק.
 
כחלק מתהליך הקידום התוכן באתר יצטרך לעבור התאמה לקידום בגוגל. חברת קידום מקצועית תעשה את השינויים בלי לפגוע באיכות התוכן באתר. לעומת זאת חברה חובבנית יכולה להרוס את התוכן ולפגוע בביצועי האתר.
 
חברת קידום המבינה שיווק תדע גם לשפר את אתרכם מעבר לתחום הקידום כך שהאתר יבצע את מטרתו הסופית – למשוך לקוחות.

לסיכום – חשוב להתעסק אך ורק עם קידום אתרים מקצועי המבוצע ע"י חברת קידום מובילה ולהתרחק מהצעות מפתות של מקדמים חובבנים אשר יעלו לכם הרבה בעתיד.
 
חברת Ask4web היא מהחברות קידום ושיווק מהמובילות והמקצועיות בישראל. לאחר עבודה עם מאות אתרים מובילים בארץ אנחנו יכולים להתחייב לעבודה מסורה, מקצועית ואיכותית על האתר שלכם, ולספק תוצאות אמיתיות בשטח.
 
צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם.
אולי יעניין אתכם גם: קידום אתרים בגוגל