מאמרים מקצועיים בשיווק באינטרנט > אחסון אתרים

אחסון אתרים

Ask4web מתמחה במתן שירותי אינטרנט לרבות אחסון אתרים כחלק אינטגרלי והכרחי בתהליך המעגלי של מיתוג, פרסום, קידום ושיווק באינטרנט.
אחסון אתרים ניתן למצוא בוריאציות שונות ומגוונות בטווח מחירים רחב וכמעט בכל חברה העוסקת בפן מסוים בתחום האינטרנט.
אך מהו איחסון איכותי? כיצד ניתן להבין את ההבדלים באחסון וכיצד משפיע סוג האחסון ואיכותו על האתר שלי?
 
אחסון אתרים נתפס אצל רוב האנשים כחלק שולי ואחרון בתהליך בניית אתרים, קידום ועיצוב. אך הנחה זו מוטעית בבסיסה. אחסון אתרים הוא "הלב הפועם" של האתר בלעדיו יחדל האתר מלהתקיים ואיכותו נמדדת עפ"י מספר פרמטרים עיקריים.
אחסון אתרים הוא בעצם אירוח אתרך על שרת עליו מאוחסנים ושמורים כל הקבצים, תיקיות זיכרונות ומרכיבי האתר במשך 24 שעות ביממה בכל ימות השנה ומקושר לרשת האינטרנט העולמית באופן קבוע ויציב. השרת הוא זה המספק את כל המידע לגולשיך.
אחסון אתרים איכותי הוא אחסון אשר זמינות השרתים בו קרובה ל-100% חשוב מאוד לצרכי קידום אתרים. כלומר מנועי חיפוש השונים מזהים את כתובת השרת, שרתים אשר אינם זמינים באופן רציף ואו אינם בעלי שרתי גיבוי מלא בעת נפילת שרת בשל סיבה זו אחרת יכולים לגרום נזק לאתרך ולזרקו ל-sandbox.
ברגע שאתר מגיע ל- sandbox קשה הדרך  לצאת משם ולזכות בנקודות זכות חדשות.
 
כמו כן סוגי השרתים ומיקומם מהווים שיקול חשוב בבחירת חברת אחסון אתרים, ההבדלים הם בתמיכת השרתים בטכנולוגיות ובשפות השונות ומיקומם בארץ או בחו"ל.. כמובן ששרת איכותי הוא שרת התומך בכל השפות והטכנולוגיות בחוות שרתים מתקדמת.
פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון בחבילות אחסון אתרים המוצעות הוא נפח תעבורה ושטח איחסון. נפח תעבורה משפיע על מהירות תעבורת הנתונים ועל כן ישנן חברות המגבילות נפח תעבורה מסוים לחודש ובאם עברת את המכסה המוקצבת לחודש טרם זמנה אתרך יורד מהאוויר. כמובן שככל שחבילות האחסון איכותיות יותר ובעלות מאפיינים מתקדמים יותר כך גדל נפח התעבורה.
 
חברת ask4web דוגלת באחסון אתרים איכותי כחלק בלתי נפרד מאיכות שירותי האינטרנט השונים אותה מספקת חברתנו.
 
אנו מספקים:

  •     אחסון אתרים מיוחד לצורכי SEO - זמני טעינה מהירים במיוחד
  •     ללא הגבלת תעבורה או שטח אחסון
  •     ללא הגבלת תעבורה או שטח אחסון
  •     זמינות שרתים 99.999%
  •     גיבוי מלא
  •     שרידות מקסימלית
  •     שרות תמיכה טכנית 24 שעות ביממה  

Ask4web מאמינה כי SEO מקצועי מתחיל באיכות אירוח האתר!