מאמרים מקצועיים בשיווק באינטרנט > כתיבה שיווקית איכותית- המפתח להצלחת האתר שלך

כתיבה שיווקית איכותית- המפתח להצלחת האתר שלך

בנית אתר מושקע - דיינו
השתמשת בתמונות איכותיות - דיינו
העלית סרטוני תדמית ערוכים ומעניינים- דיינו
ובטקסטים אפקטיביים ומקצועיים השקעת? אופס...

חשוב על עצמך נכנס לחנות יוקרתית בקניון. עיצוב החנות מרהיב, הסחורה עושה רושם מצוין וגם המחירים בהתאם. אבל אז ניגשת אליך המוכרת, היא לועסת מסטיק ויש לה סיגריה בזווית הפה. היא שואלת אותך "מה אתה צריך כפרה"? תקנה או לא תקנה? עם איזו רושם אתה יוצא עכשיו מהחנות?

עכשיו בוא נחזור לאתר החברה שלך. העיצוב מקסים, התמונות מרהיבות , יש וידאו ערוך ומושקע – שכנעת , הלקוח רוצה. בשלב הבא הוא מתחיל לקרוא את הפרטים, מבקש לדעת יותר על החברה, על המותג, על השירותים והמוצרים אותם היא מציעה, ובדיוק בשלב הזה הוא נתקל במוכרת עם הסיגריה והמסטיק – טקסט עילג, לא ערוך, מכיל שגיאות כתיב או במקרה ה"טוב" –פשוט לא אפקטיבי ולא מעביר את המסר.

באתר אינטרנט ובשיווק וקידום אתרים, כמו בתחומים רבים, פועל חוק השרשרת- חוזקה של כל שרשרת נמדד על פי החוליה החלשה שלה ולכן אתה לא יכול להרשות לעצמך חוליה חלשה בשרשרת שלך כמו כתיבה שיווקית לא איכותית.

כאן נכנסת לתמונה אמנות הכתיבה השיווקית. כתיבה שיווקית בעולם בו התוכן הוא המלך וקידום האתר ואיכותו נקבעים על ידי האלגוריתם של גוגל בעיקר על פי מדדים של מהימנות ואיכות התוכן אותו הוא מציג, נחשבת לחובה למותגים אשר יודעים את ערכו וחשיבותו של התוכן לאתר שלהם ולקידום שלו.

אנחנו מציעים לך שרותי כתיבה שיווקית איכותיים ברמה הגבוהה ביותר ושרותי קופירייטינג מקצועיים שיהפכו את האתר שלך מטוב למצוין, ובתחרות של היום המצוינות עושה את כל ההבדל בין לקוח פוטנציאלי ללקוח בפועל.

שרותי הכתיבה שיווקית והקופירייטינג שלנו הם:
1.    כתיבה תדמיתית לאתר
2.    כתיבה מכירתית ומניעה לפעולה
3.    כתיבת מאמרים מקצועיים
4.    כתיבת מאמרים מקצועיים על פי הנחיות קידום (SEO)
5.    מתן שמות לחברות, מוצרים ושירותים

רוצה לשמוע יותר על שרותי כתיבה שיווקית? פשוט לחץ כאן