מאמרים מקצועיים בשיווק באינטרנט > סקירה של Advanced Web Ranking

סקירה של Advanced Web Ranking

סקירת כלל היתרונות של התוכנה AWR (Advanced Web Rankings), הנחשבת (ובצדק) לתוכנת חיפוש המיקומים הטובה ביותר בעולם.

מקדם אתרים? על ה-AWR כבר שמעת? במידה ולא, אז אתה כנראה לא בעניינים... בשורות הבאות תוכל להיחשף לכלל היתרונות והיכולות של תוכנת ה- Advanced Web Ranking(AWR), הנחשבת (ובצדק) לתוכנת חיפוש המיקומים הטובה ביותר בעולם.

AWR מציגה: תוצאות חיפוש מהירות, יעילות ומדויקות!

תוכנת ה-AWR הפכה בשנים האחרונות לאחת התוכנות הפופולאריות והאהובות ביותר בעולם בקרב אנשי SEO עצמאיים וחברות קידום מובילות. תוכנה זו מעמידה לרשות כלל העוסקים בתחום הקידום, מגוון מרשים ואיכותי של יכולות מקצועיות המבוססות בראש ובראשונה על היכולת לבצע בדיקה וחיפוש מיקומים באופן המהיר, היעיל והמדויק ביותר ברשת.

תוכנת ה-AWR מבצעת עבורכם בדיקה וחיפוש של 2,000 עד 45,500 מילות מפתח וביטויים רלוונטיים (בכל חודש) בכל אחד ממנועי החיפוש המובילים ביותר ברשת, וכל זאת במסגרת חיפוש מהיר וממוקד בהתאם למדינה אותה הגדרתם. לרשותכם, אפשרויות חיפוש תוצאות מהירות ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם, כאשר יכולת החיפוש יכולה להיות מממוקדת גם בבחירת אזורים וערים בכל מדינה ומדינה!!!

AWR Screenshot 

AWR מציגה: מחולל דו"חות אינטראקטיבי

אחד מהיתרונות הבולטים של תוכנת ה-AWR טמון בעובדה שהוא מעמיד לרשותכם מחולל דו"חות אינטראקטיבי המאפשר לכם לייצר דו"חות עבודה במספר רב של פורמטים, לרבות, PDF, HTML, XLS, XML, TEXT ו-CSV. בנוסף, מחולל הדו"חות מאפשרת לכם לבצע התחברות ל-FTP לצרכי שליחת דו"חות אוטומאטיים ללקוחותיכם. את כל הדוחות המופקים על ידי המערכת ניתן למתג באופן אישי באמצעות הזנת לוגו ושם החברה או האתר אותו אתם מקדמים.

AWR Screenshot 

AWR מציגה: מגוון נרחב של בדיקות SEO אונליין

תוכנת ה-AWR מאפשרת לכם להפעיל "בקר SEO" אוטומאטי המבצע עבורכם מספר רב של בדיקות בין דפי האתר אותו אתם מקדמים. בין יתר הבדיקות אותן מבצעת התוכנה תמצאו: ביקורת SEO טכנית, בדיקת קישוריות (נכנסים ויוצאים), תוכן ותגיות META, מצב קוד HTTP, מאפייני ALT ועוד.

AWR מציגה: מעקב צמוד אחר פעילות המתחרים

תוכנת ה-AWR מבצעת עבורכם מעקב צמוד אחר פעילות המתחרים ברשת, וכל זאת בהתאם לביטוי המפתח אותם הגדרתם לצרכי המעקב. נתונים אלו מאפשרים לכם למקסם את יכולות הקידום שלכם בהשוואה לפעילות המתחרים!

יתרונות נוספים של תוכנת ה-AWR כוללים בין היתר:

  • מעקב אחר רשתות חברתיות- תוכנת ה- Advanced Web Rankingיודעת גם לשקלל עבורכם את כמות השיתופים והלייקים ברשתות החברתיות המובילות: טוויטר, פייסבוק ו-גוגל+.
  • סנכרון חשבון עם Google Analitics- תוכנת ה-AWR מבצעת סנכרון מלא עם מערכת גוגל אנליטיקס, ומעמידה לרשותכם נתונים עדכניים מתוך המערכת בכל רגע נתון.
  • השימוש בתוכנת AWR מתבצעת באמצעות אחת משתי החלופות הבאות: רכישת התוכנה באמצעות AWR CLOUD השומר את כל נתוני המערכת בענן או באמצעות AWR DESKTOP. לרשות אנשי SEO עצמאיים וחברות קידום מקצועיות עומדות 3 חבילות שימוש עיקריות הכוללות את חבילת ה-PRO בעלות חודשית של 99$ , חבילת ה- AGENCY בעלות של 199$ לחודש וחבילת ה-ENTERPRICE המהווה את החבילה המורחבת ובעלת הערך השימוש הרב ביותר. חבילה זו מוצעת לכם בעלות חודשית של 499$.

חברת CAHPYON העומדת מאחורי פיתוח תוכנת ה-AWR, מעמידה לרשות חברות הקידום ואנשי ה-SEO המקצועיים שביניכם, כלי ניהולי נוסף המשפר בצורה משמעותית את יכולות הקידום שלכם. כלי זה מכונה: Advanced Link Manager ובשילוב תוכנת ה-AWR, תוכלו גם אתם למקסם את יכולות הקידום שלכם ולהשיג הרבה יותר יתרונות בהרבה פחות זמן!

מספר מילים על ה- Advanced Link Manager

ה-ALM (Advanced Link Manager) הינו כלי ניהולי מתקדם המסייע לכם לנהל את כל מערכי הקישוריות של האתר. כלי זה בודק עבורכם את טיב הקישוריות, וכפועל יוצא מכך, הוא מגדיר עבורכם הזדמנויות אופרטיביות לצרכי הקידום באמצעות מערכי הקישוריות. כמו כן, ה-ALM מסייע לכם לעקוב אחר קישורים הנכנסים לאתרי האינטרנט של המתחרים שלכם.בדומה לשימוש בתוכנת ה-AWR, גם ה-ALM (Advanced Link Manager) מגבה עבורכם את כל המידע אשר נאסף ממנועי החיפוש במחשב בו אתם עושים שימוש או בשרת באמצעות שירותי הענן של AWR.

מקדם אתרים חשוב שתדעו- השילוב בין תוכנת ה-AWR לתוכנת הניהול ALM מעמיד לרשותכם את אמצעי הקידום המוביל, המהיר והיעיל ביותר. כיום, בעלות חודשית נמוכה (באופן יחסי), תוכל למקסם את יכולות הקידום שלך!