מאמרים מקצועיים בשיווק באינטרנט > קידום אתרים בגוגל > שיווק ישיר עם קידום אתרים – השילוב המנצח

שיווק ישיר עם קידום אתרים – השילוב המנצח

שיווק ישיר הוא שיטת שיווק מהאפקטיביות ביותר. ניתן לחסוך בעלויות ובאותו הזמן להגדיל את ההיענות להצעות של העסק. כך שיווק ישיר עובד...
שיווק ישיר הוא שיטת שיווק וותיקה הנמצאת בשימוש ע"י עסקים, מהעסק הכי קטן ועד לעסקים הגדולים ביותר. העיקרון שעומד מאחוריה הוא לאסוף פרטי התקשרות של לקוחות פוטנציאלים ממוקדים ולשווק להם באופן ישיר.
 
עוד שם לשיווק ישיר הוא "שיווק מסדי נתונים", או במילים אחרות לקחת בסיס נתונים שבו רשום פרטי ההתקשרות של אנשים המעוניינים בנושא העסק ולשווק להם באופן ישיר.
 

דוגמאות לשיווק ישיר:

 
טלמרקטינג – שיווק באמצעות שיחות טלפונים. יעיל מאוד במצב שבו הלקוח השאיר את הפרטים כדי לקבל עוד אינפורמציה.
 
Door-to-door - סוכן מכירות עובר מדלת לדלת בכתובות של אנשים רלוונטיים לעסק וינסה למכור להם את השירות או המוצר.
 
שיווק דרך מכתבים – שליחת מכתבי מכירה לאנשים רלוונטים. אם המכתב כתוב בצורה נכונה ומדבר ישירות ללקוח הפוטנציאלי (כולל הוספת שם הלקוח במכתב), אפשר להגיע להיענות גבוהה.
 
רשימת דיוור במייל -  בעזרת שיווק האתר אפשר יחסית בקלות לקבל את פרטי המייל של הגולש (יותר קל מלהשיג כתובת פיזית, או מס טלפון). אם תורמים מספיק לרשימה בעזרת מידע מועיל, אפשר להגיע למערכת יחסית טובה עם הרשימה ובניית אמון גבוה. לאחר מכן מייל מכירה יוכל להמיר אחוזים גבוהים מהרשומים ללקוחות משלמים.
 

אז אם שיווק ישיר כל כך יעיל, למה לא כל העסקים משתמשים בו?

 
בשיווק ישיר יש בעיה אחת גדולה – להשיג את פרטי ההתקשרות של הלקוחות הפוטנציאלים. כדי לפתור את הבעיה צריך לקבל חשיפה מאוד גדולה לעסק ולשכנע בצורה חזקה את הצופים בפרסום להשאיר פרטים.
 
הפתרון הטוב ביותר לחשוף את הלקוחות לעתיד, לעסק, הוא קידום אתרים בגוגל.
 
גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. זאת אומרת שכל פעם שמישהו מחפש בעל עסק, המקום הראשון שאליו הוא ילך, זה גוגל.
 
בעזרת קידום אתרים בגוגל אפשר לחשוף את האתר לכמות גדולה של מבקרים על בסיס קבוע.
 

ואיך משכנעים את המבקרים להשאיר פרטים?

 
כדי לגרום למבקרים להשאיר פרטים לצורכי שיווק ישיר יש ליצור אתר הבנוי לביצועים גבוהים.
 
האתר חייב להיות מעוצב בצורה מרשימה, כך שהוא ישווק את העסק וימתג אותו בו זמנית, והטקסט באתר, חייב להיות טקסט שיווקי משכנע.
 
אנחנו בחברת Ask4web מתמחים בכל עולם השיווק הישיר באינטרנט – בניית אתרים, כתיבה שיווקית, קידום אתרים ועוד. אתם מוזמנים להיעזר בשירותנו כדי ליצור קמפיין שיווק ישיר מהיר יעיל ואפקטיבי וכך להגדיל משמעותית את קמות הלקוחות בעסק שלכם.
 
צרו קשר דרך הטופס או התקשרו למספר 077-4306020.
אולי יעניין אתכם גם: קידום אתרים בגוגל